Nowa odsłona wyszukiwarki Panorama Firm jako zapowiedź zmian w 2014 r.

150x110

Firma Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl, która służy do odkrywania miejsc i usług w pobliżu, wprowadza zmiany w swoim internetowym produkcie, dostosowując go bezpośrednio do potrzeb użytkowników.

Przeprowadzone zostało badanie jakościowe polegające na testach z użytkownikami reprezentującymi grupę docelową. Nowy serwis panoramafirm.pl został przygotowany w oparciu o dokładne badania trendów oraz analizę zachowań użytkowników w całej grupie Eniro. Nad wdrożeniem produktu pracował od wielu miesięcy międzynarodowy zespół specjalistów ze wszystkich krajów, w tym także eksperci z Eniro Polska. Po raz pierwszy w historii firmy nowe rozwiązanie jako pierwsze zostało wprowadzone na rynku polskim - w pozostałych krajach debiut projektu Eniro zaplanowany jest na marzec 2014 r. Jest to zapowiedź procesu zmian, które będą następowały w najbliższym czasie w firmie, jej produktach i ofercie.

Głównym powodem zmian jest wyjście naprzeciw potrzebom naszych użytkowników oraz klientów. Chcemy, aby panoramafirm.pl była jeszcze bardziej intuicyjna. Naszym celem jest również zwiększenie penetracji rynku i dotarcie do nowych grup klientów - mówi Adrian Hinc, Kierownik Produktu w Eniro Polska. Przygotowując nową wersję serwisu, wykorzystaliśmy m.in. testy przeprowadzone wśród użytkowników – przedstawiciele naszych grup docelowych weryfikowali nowy serwis i na podstawie ich opinii wprowadzaliśmy kolejne zmiany. To jednak dopiero początek, w ciągu kolejnych tygodni będą wdrażane kolejne funkcjonalności, m.in. responsive design czy street view. Cały czas pracujemy, by nasz produkt był najlepszą lokalną wyszukiwarką na rynku – dodaje Adrian Hinc.

Najważniejsze zmiany wprowadzone w nowej wersji panoramafirm.pl to:

 

Panoramafirm.pl jest liderem wśród wyszukiwarek lokalnych w Polsce. Według listopadowego badania Megapanel stronę odwiedza ponad 3,4 mln użytkowników. Zawiera największą i najbardziej aktualną bazę danych firm działających w Polsce, a także aktualne mapy, charakteryzujące się wysoką rozdzielczością. W 2013 roku serwis odnotował niemal 100 milionów zapytań o firmy, produkty i usługi. Średnio zadawano 3 zapytania na sekundę. Nowa odsłona Panoramy Firm to ukłon w stronę użytkowników i zapowiedz dalszego rozwoju firmy. Zmiany wspierają wewnętrzne i zewnętrzne działania komunikacyjne prowadzone przez Eniro Polska.